חובה למסיבת רווקות שלכן

חובה למסיבת רווקות שלכן :

מזל טוב,נבחרת להיות החברה הטובה שמארגנת את מסיבת הרווקות.כנראה שהוכחת את עצמך לאורך הדרך והראת שיש על מי לסמוך. המעמד הוא בהחלט קצת מלחיץ,שכן יש דברים רבים שצריך לארגן בשביל להרים את האירוע המושלם. פה אנחנו נכנסות לתמונה. באנו לעזרת חברה והכנו רשימת ציוד הכוללת את כל האביזרים למסיבת רווקות מושלמת. כל מה שחייב להיות ביום השמח מאוד הזה שייזכר אצל כל החברות למשך כל החיים.

מתחילים:לפני הכל בוחרים קונספט.

לפני שמתחילים לחלק משימות לכל אחד מהמוזמנות למסיבת הרווקות הכי חשוב זה לבחור קונספט,כזה שיתאים לאופי של הכלה ויגרום לה להרגיש בנוח במהלך היום. אפשר לצאת מהמסגרת ולחשוב על רעיון כמו:"פול מון" ,הישרדות, ובקיצור, כל מה שיהווה תפאורה טובה ומיוחדת לתמונות בבגד ים. חשוב להביא את הקונספט לידי ביטוי בכל חלק במסיבה, בין אם זה בלבוש או תפאורה.

לא רק לבן: בגדי ים לחברות.

האם מסיבת רווקות הולכת להתקיים בים או בריכה? לא משנה היכן תבחרו.בגד ים גבירותי זה החלק החשוב במסיבה.בגד ים שתואם לכל החברות, באותו צבע ואותו דגם זה אחד הדברים הכי לוהטים במסיבת רווקות עם בריכה. אם אתן מחפשות צבע לוהט בחרו בצבע אדום או ורוד, שידגיש גם את החברות הטובות ולא רק את הכלה המאושרת, כמובן שהיא היחידה שמותר לה ללבוש בגד ים לבן. בגד ים הלבן של הכלה צריך גם הוא להיות מיוחד, תוספת של הינומה בהחלט תעשה את העבודה בצורה טובה.

חכמה בשמש: כובע גדול.

קרם הגנה זה חובה אבל לא מספיק שכן חשוב מאוד לשמור על עור הפנים בדרכים נוספות, בין היתר כדי לא להתקלף ביום החתונה. מעבר לכוונה הטובה שמסתתרת מאחורי זה, טרנד הכובעים עליהן כתוב את שם החברות זה בהחלט חובה בכל מסיבת רווקות. כובעים מיוחדים למסיבת רווקות שעליהן רקום השם של כל אחד מהבנות זה ללא ספק המילה האחרונה בעולם מסיבת רווקות.

אין כמו ביחד: חולצות זהות לכולן.

אם בגדי ים וכובעים זהים לא מספיקים לכן,חולצות משותפות לכל המשתתפות במסיבה בהחלט יסגרו את הפינה. מעבר לתמונות המשותפות הנהדרות שיצאו לכן, אספתן מזכרות מדהימות מאותה מסיבה, זה בהחלט ללא ספק שווה כל אגורה.

גינה לי גינה לי :כתר פרחים לכלה.

כתר פרחים ממש חייב להשלים את המראה הכלתי הכולל של בגד הים הלבן וחיוך עד לב השמיים של הכלה. היא חייבת להיות מיוחדת, בולטת ושכולם יבינו שהיא מסמר האירוע ולכן כתר פרחים היא "מאסט" בכל מסיבת רווקות.

מלכת היופי היא : הכלה

ממש כמו זוכרה בטקס מלכות היופי כך גם צריכה להיות הכלה. היא זכתה לחגוג את החתונה הקרבה עם החברות הכי טובות שלה שיעשו הכל בשביל שתיהיה מאורת. סרט של זוכה יתאר באופן מדויק את הרגשתה של הכלה שזכתה בחברות טובות, באהבה מנצחת ומסיבת רווקות מהסרטים.

קופצת ראש לבריכה: מתנפחים שמצילים את המצב.

בכל חבורה תמצאו את החברה שמתעקשת לא להרטיב את השיער כי היא עם פן או סתם לא אוהבת להרטיב את השיער. מזל שטרנד המתנפחים מציע פתרון מושלם להישאר יבשה ומלאה בסטייל. המתנפחים האופנתיים הם ללא ספק הצעקה האחרונה בכל בריכה נחשבת. חד קרן, ופלמינגו ורוד בבריכה בהחלט תוספת שהיא חובה. וגם בכל פרופיל באינסטוש.

ולא לשכוח בשום פנים ואופן:מגש צף.

אחרי שהתחממתן, הצטלמתן ואפילו קצת אכלתן, אתן נכנסות לבריכה. אבל ברגע הזה הכוסות האלכוהול צריכות להישאר בחוץ, ולמה? כי שכחתן לקנות מעמד מיוחד ומגניב לכוסות שיצופו בתוך המים ביחד איתכן. אז לא לשכוח, מעמד צף לכוסות שתייה לבריכה זה כל הסיפור, לחיים.

אהבת את התוכן? תשתפי את החברות אל תהיי קמצנית 😜

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

Leave a comment

0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות שלך ריק
      Calculate Shipping
      Open chat
      היי אהובה, צריכה עזרה?
      דילוג לתוכן